6 maj 2012

6. Vad tycker din familj och vänner om att du ska åka?

Tja, jag hoppas de tycker bra om det. I början var vänner sådär att "neeej du fååår inte åkaaa" och lite ledsna, but eventually they came around och nu gör vi det bästa av tiden, skrattar och har kul. Tar inget onödigt bråk, tar nästan inget bråk alls, för time's too short. Familjen stöttar, givetvis, what's a family to do? Så, jag antar att de tycker det är modigt av mig (hoppas jag i alla fall att de tycker) och att det är en positiv sak att göra.

Bild från igår;

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Min bilder
Valeria
Jag är en livfull tjej på sjutton år som ska leva mitt nästa år i Spanien som en utbytesstudent. Just nu är jag kvar i Sverige och bara längtar efter att få åka iväg. Livet är vad man gör det till, så ut och lev din dröm!
Visa hela min profil

Blog Archive

Använder Blogger.