6 maj 2012

Como el día que la conocí, fueron los días más felices para mi

Åååh nyss kommit hem från Muay Thai träning. Alltså åh. Att ta steget och åka iväg till Spanien har öppnat andra sidor hos mig också. Jag ser det så annorlunda nu. Det är så "lite" tid kvar nu (väntan känns lång, believe me) och jag vill inte missa en sekund att göra galna saker, nya saker, allt! Att börja med thaiträning var ett bra val. Mår bättre och så har jag även träffat lite nya kompisar. Jag gör tackar även ja till allt nytt "Ska vi gå på bio?" Ja! "Ska vi dansa inför skolan på en dansföreställning?" Visst! "Du är bara här i några månader till, kom igen, vi gör det här..!" Now when you put it in THAT way, then sure haha åååh. Livet är bra. Jag har de finaste vännerna, en fin familj, roliga dagar, skolan går, solen kommer fram allt oftare. Ååhhh. Imorgon är det skola. Tror jag ska trakassera alla igen med min kamera. DET ÄR SÅ KUL :D Och minnen, hihi, jag älskar att ha något på bild. It feels awesome. Now have a wonderful evening everyone, I'm out! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Min bilder
Valeria
Jag är en livfull tjej på sjutton år som ska leva mitt nästa år i Spanien som en utbytesstudent. Just nu är jag kvar i Sverige och bara längtar efter att få åka iväg. Livet är vad man gör det till, så ut och lev din dröm!
Visa hela min profil

Blog Archive

Använder Blogger.