2 maj 2012

ÄLSKADE MAJ

Älskade maj! Maj är min absolut favorit månad. Solen börjar kika fram, man kan börja äta glass utomhus, alla blir generellt gladare och det händer alltid mycket i maj. Det är ju den sista hela månaden kvar i skolan. Två av mina bästa vänner fyller år denna månaden. Roliga resor brukar jag också göra i denna månad. T.ex. ska vi med skolan till Stockholm denna månad. Åååh vad jag längtar!

Det värsta just nu är nog att jag inte fått höra av någon värdfamilj eller så. Sen kommer den där tanken att kanske någon inte vill ha en... men det är klart de vill, det är ju mig vi pratar om haha ;) Skojar bara, men ni förstår själva att man blir lite nervös. Jag ser ju verkligen framemot det. Man säger ju att man inte ska förvänta sig något så ska man inte bli besviken heller. Jag vet ju inte min framtid, men det är min absolut största dröm just nu att få komma iväg till Spanien och den är inte omöjlig so I gave it a shot. Att inte veta är jobbigt, men jag ska njuta av de soliga dagarna, skratta och ha kul med mina vänner! Jag älskar dem och det kommer vara svårt att lämna, men true friends are never apart; maybe in distance but never in heart.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

About Me

Min bilder
Valeria
Jag är en livfull tjej på sjutton år som ska leva mitt nästa år i Spanien som en utbytesstudent. Just nu är jag kvar i Sverige och bara längtar efter att få åka iväg. Livet är vad man gör det till, så ut och lev din dröm!
Visa hela min profil

Blog Archive

Använder Blogger.